פיתוח תוכן

פיתוח תכני בריאות ורפואה
חלק מהותי ממהלך הטמעת תכנים בתחום הבריאות והרפואה עובר דרך פיתוחם והנגשתם. הנגשת התכנים צריכה להיות מותאמת למדיום בו עושים שימוש ולקהל המטרה. תכנים מונגשים כיאות הם פעמים רבות המפתח לייעול שירות, למיצובו של ארגון הפועל בתחום הבריאות והרפואה ולהטמעה יעילה של נושא רפואי או בריאותי. ההנגשה אינה עריכה טקסטואלית בלבד, אלא היא נוגעת במהותם של התכנים, בעגה ובדרכי הצגת המידע.
עבודת פיתוח התכנים מתחילה בהבנת הצרכים של הארגון ושל קהלי המטרה. לרוב היא עוברת דרך תחקיר מדעי הכולל הצלבת מידע ממקורות שונים, מיקוד נושאי, עריכה והנגשה חזותית וטקסטואלית. לעיתים העבודה כרוכה בתחקירי שטח ובהפקת חומרים חזותיים (צילומי סטילס או וידאו).
ניסיוני רב השנים בפיתוח חומרי תוכן אמינים בתחום הבריאות והרפואה ובעריכתם, סייע לארגונים עבורם פעלתי להשיג מטרות שיווקיות ושירותיות. למומחיותי בתחום הנגשת מידע כמותי ואיכותי הייתה תרומה נכבדה להצלחת הפרויקטים בהם הייתי מעורב.
בין הארגונים עבורם פעלתי ניתן להזכיר את מכבי שירותי בריאות, מכון מור, חברות פרמצבטיות, חברות ציוד רפואי, משרד הבריאות, מכבי טבעי, חברת מי עדן, אסותא אופטיק, מרכז רפואי ד"ר לוינגר ומכון בריין טריין.
בין השנים 2009-2015 שימשתי כעורך ראשי של פורטל הבריאות והרפואה של מכבי שירותי בריאות. מעבר לעבודתי בקביעת מדיניות, עריכה והנגשת תכני בריאות ורפואה, פיתחתי ופרסמתי מאות מתכונים וכן כתבות העוסקות בתזונה, פעילות גופנית ובשאר ההיבטים של אורח חיים מאוזן.
עלות פיתוח תכנים תלויה הן בכמות השעות הנדרשת והן בעלות ההפקה של חומרים נלווים, אם וכאשר אלו נדרשים.

אריאל אשל לשירותכם
אריאל אשל עוסק שנים רבות בהדרכה לאורח חיים מאוזן. המטען הייחודי שהוא מנחיל נובע בין היתר מהשכלתו בנושאי תזונה, טכנולוגיה של מזון וקולינריה, רפואה מונעת וכן הכשרתו כמעסה רפואי.